阿怪: 落街踩單車!







 

Fatfat 同我立刻贊同 likes this.









師兄可能怕極做運動,答道﹕上床瞓大覺




 



小東 則是一個妻管嚴,居然請教我們﹕


屋企冇單車,想獨自落街有冇第二個好di理由請教請教.........

 




我立即獻計﹕返工!

小東 立即冇好氣地回應我﹕小姐我講緊夜晚

 

老死Miss Beauty大象立即反問﹕




 


林同學,你做乜無端端夜晚想走落街???莫非......
講真,如果真係要落街大把藉口喇!

 

(哈哈! 他一定是妻管嚴,被老婆吃得死死的,那敢亂咁嚟?)

 

我只好大發善心,略做補充地道﹕




夜晚返工....o係兼職看更...God knows 你想看d乜 (咁你揾多D錢給你太座,佢一定放人,你又可以‧‧‧‧




 

小東 只回應我﹕


ha hah ha.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellada999 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()