早十幾日前,見班女同事圍埋一堆吱吱喳喳,我又犯八卦去八吓!原來佢哋呢一班女煙民發現以下呢一個漂白牙齒產品效果非常「正」,一個又介紹一個去買。



通常漂白牙齒是可以去牙科醫生到做雷射漂白,但价錢昂貴(大約200-300美元),

牙齒醫療保險是不包括的,若普通洗牙亦不包括漂白。


我見到呢班煙民D牙又真係白咗好多,加上Karen亦致電問過牙醫這牌子是不会令牙肉敏感(佢D牙全都補完又補兼過敏)。她們買完一盒又一盒來用。自己日日飲茶飲咖啡都心思思想試吓可唔可以令自己的牙齒白些,靚些呀!


但成$39.99一盒又覺幾貴! 於是又上網揾吓有冇coupon可以平番一兩蚊啦。 嘻!皇天不負有心人,竟然在它們的網站上揾到$7coupon!再加上葯房做特价只售$30.00一盒!哇!一早撲去買啦!

幸好早到一步,第一天已經賣剩最后一盒啦!



Karen 向我教路,雖然說明書上說一天要用兩塊~每次貼上半个鐘﹔但只要每晚擦完牙貼上一塊並睡過夜,效果亦是一樣但可以慳一半喎!又學到嘢啦!

他們可是二人夾份買一盒,一人一半分來用的。(佢哋有時真係仲慳過我!
)


我的晚餐﹕


這款九層塔云耳豆腐卜粉絲是用卡夫芝麻醬炆煮+XO醬日本菇絲瓜炒雞柳+白酒同白反,呢餐正常D啦!



P.S. 不經不覺這篇是我第三百篇網誌!很感謝大家收看這個老人家的囉哩囉唆

,更佩服自己的口沫橫飛
‧‧‧‧不知第一千篇的網誌發表時会怎樣的一個光境呢


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellada999 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()