收到師叔 的一封教育電子郵件,update吓香港新用語!






若不學習,Ms A這個美粲就會落後於人啦!


香港新用語,我係做物業管理,其實就是看更。


香港新用語,我係搞本土經濟,其實即係趁墟做小販。


香港新用語,我係做物流,其實係做搬運,亦即係苦力也。


香港新用語,我係做資訊科技,其實係賣電話


香港新用語,我係搞另類醫療,其實即係同人做按摩


香港新用語,我係搞視覺藝術,其實即係同人美容,洗頭電髮


香港新用語,我係搞創意經濟,其實即係街邊賣翻版


香港新用語,我搞中港貿易,其實係走水貨


還有一些日常用語,都是新的理解。

我係搞珠三角融合,即係上堔圳滾。


我間舖頭正在內部裝修,其實,已經關門執笠


我間公司諗住搞上市,其實,老闆想刮最後一筆,然後甩身鬆人。


我繼續進修,即係無野做。


我想創業,即係剛剛失業。


看畢以上文章,我立刻想起你們,你/Ms A聽做成行,讓我想像想像





很想念香港車仔麵,以前在港經常吃,是Ms A掃街行列中的心頭最愛!


一天出了NYC這間香港站幫襯(開業大概五年),老板是港人,是首位在唐人街開車仔麵舖的商人。這間已是唐人街第二分店啦




亦售有各類飲品


這是店舖的簡單掛畫裝飾


你們估以下這碗豬手、咖喱魚旦、大腸同菜心瀨 +一杯檸七要多少美金?

 


 

這是上星期買回公司的早餐,足二十人吃,又估吓花了多少美元?


 

估中無獎,答案會在兩天後揭曉啦

 

答案 :

其實那碗車仔麵+一杯檸七係 $10.55,而足二十人吃的早餐是$9.98喳

我在超市做特价時買Bagel係$6.00一打,中型六個muffins$1.99

蘋果酥兩大件也是$1.99...所以吃車仔麵係奢侈品啦!村姑一年只吃一兩次喳

 













 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellada999 發表在 痞客邦 留言(23) 人氣()