Kitty: 依家重未完成畢業典禮 , 相信要8點後先有飯食!

Kitty 的一個友人發言安慰﹕







 


阿姐...都係餓一陣啫


 

小東又插嘴﹕



忍一忍




 我又要玩!接力﹕等一等


 

Kitty 不久就同我哋宣佈﹕卒之完成了,聽日可以大覺瞓




 


我當然要支持老友﹕Good




 


可惜Kitty又開始抱怨﹕休息一天後,又要繼續辛苦工作!


 

我又只好回應﹕

休息,工作再工作

 





可否?休息休息休息休息休息休息,,,,,,,休息,工作。




 


Kitty非常興奮,立即回應小東嘩...........咁樣休息法先工作,都好爽wor


 

衰鬼小東又整古Kitty

小姐呢哋叫做「開工不足」

 

我在遙遠的一方--------->
arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellada999 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()