美國人是樂觀民族,唔会將問題想得太複雜,多數見招折招,都儿識沉着應對和快活地行自己人生道路。


例如我的鄰居夫妻阿Mark and Michelle,大家各自在這段婚姻前都有兩个兒女,大家相識再婚。男方的兒女歸前妻/女方的則一個歸自己一個歸前夫。(係咪幾複雜?但是一般美國人都平均結兩次婚0架!帶仔女再婚是好普遍的


不久阿Mark心臟病發入院,以后不宜工作只能留在家中執吓輕便嘢。


Michelle則要出外工作負責家中所有開銷。回家又要照顧丈夫兒子(兒子十幾歲),當然還有阿Mark仔女的贍養費,不過他應該有政府殘障津貼幫補吓。不久Michelle母親又中風入院,她又要撲去探望。


但Michelle一樣活得快樂,佢見我散步經過,常友善打招呼,開心說近況(對我來說是苦况)。


前幾天他們又開心告訴我領養了一隻5歲耳仔有發炎的狗仔,並展示給我看,佢仲同我一起散步兼放狗嚟。(天啊!自己家中已有一位病人,仲攪多隻狗?仲帶隻狗睇獸醫呢


而阿Mark條腿腫到大豬蹄咁但仍要照顧佢D花草!(他退休後的新興趣)又話明天要同太太揸7个鐘頭車去參加自己女兒的畢业典禮! 我聽到都暈但他們真是非常開心告訴我同我分享o架!


中國人在這個環境会点?唔駛我講啦!


菊花圖片/雛菊圖片 1 - [wall001.com]_Chrysanthemum_flower_0009.jpg


星期天去到Home center 發現D太陽能Landscape燈大減价50%off! 我立刻掃兩盒番嚟!因為我个D燈一早就唔work!


舊的Landscape燈


新的Landscape燈



呢排太懶,連菜都冇買‧‧‧只好揾D乾貸和雪櫃裡D急凍肉和湯出來煮(頂住檔)....


呢个係"蠔汁炆日本刺參東菇",炆到最后才下咱家种的青瓜 (刺參我一早發定)



還有在露台燒嘅"BBQ Baby Back Ribs" 再加番煲N日前的儲備湯水"鯪魚赤小豆粉葛豬骨湯"


 


有肴冇酒是万万不可的; 所以開咗支凍Saka飲....呢个晚餐又係九唔塔八



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bellada999 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()